reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Krajčovičová

Veronika Krajčovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dorástla som do veku,kedy človek zistí, že život sa naplánovať nedá. Všetko, čo ma zráža k zemi prijímam ako výzvu. Život je hra s jednoduchým pravidlom - čím menej od neho očakávam, tým viac mi dáva. Fajn. Tak nechcem nič a budem mať všetko :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

O bábike, ktorá ne(za)plakala ... (predsudky a nedôvera sa do pôrodnice nosiť nemajú)

Veronika Krajčovičová

O bábike, ktorá ne(za)plakala ... (predsudky a nedôvera sa do pôrodnice nosiť nemajú)

Narodila sa po šiestej hodine ráno cisárskym rezom. Poviem Vám pravdu. Všetci sme vedeli, že zomrie. Dúfala som, že ráno svitne čo najskôr a ja stále budem cez brucho počuť tlkot srdiečka.

  • 2. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 909x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu