reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Krajčovičová

Veronika Krajčovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dorástla som do veku,kedy človek zistí, že život sa naplánovať nedá. Všetko, čo ma zráža k zemi prijímam ako výzvu. Život je hra s jednoduchým pravidlom - čím menej od neho očakávam, tým viac mi dáva. Fajn. Tak nechcem nič a budem mať všetko :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

o Ničom, čo ani zďaleka nie je oničom

Veronika Krajčovičová

o Ničom, čo ani zďaleka nie je oničom

V Ugande sa hovorí: „Musíš ochutnať aj jedlá iných krajín, nie len tie, čo Ti varí Tvoja mama, lebo inak si budeš myslieť , že je najlepšia kuchárka na svete.“

  • 14. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 946x
  • 0
V práci dobre, na dovolenke najlepšie

Veronika Krajčovičová

V práci dobre, na dovolenke najlepšie

Po mesiacoch práce v jednom dispenzári, v jednej africkej dedine, s jedným a tým istým malým kolektívom ľudí, s nulovými možnosťami aktívneho trávenia voľného času (ak nejaký náhodou je), nesmierne padne vhod zaujímavá dovolenka. A tak som sa aj ja po štyroch mesiacoch dočkala dlhšieho voľna.

  • 24. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Hádanka: Netreba pochopiť, stačí zažiť. Na 6, začína a končí na A.

Veronika Krajčovičová

Hádanka: Netreba pochopiť, stačí zažiť. Na 6, začína a končí na A.

Venujem všetkým mojim blízkym, všetkým mojim vzdialeným aj tým, čo sa sem preklikali úplnou náhodou .

  • 3. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu